5 strålende strategier Jeff Bezos brukt til å bygge Amazon-riket Gazelle-prosjektet. Det er hva Amazon kalte sitt initiativ til å forberede bokutgivere til å gi dem bedre tilbud. Ifølge T han New Yorker. Administrerende direktør Jeff Bezos sa at Amazon skulle nærme seg disse små forlagene slik en cheetah ville forfølge en sykelig gazelle. En cheetah kan sprette 70 miles per time, akselerere raskere enn en Ferrari Enzo. Bezoss selskapet beveger seg på et lignende klipp. Amazon har vokst i breakneck-hastighet i løpet av det siste tiåret og brakt inn nesten 75 milliarder kroner i fjor, takket være den ukonvensjonelle, daresay hensynsløse stilen til sin administrerende direktør. Her er fem strategier som Bezos pleide å bygge Amazonas imperium. 1. Vær som gudfar: Lag dem et tilbud de ikke kan nekte. I 2004 satte Amazon sitt syn på Melville House. The boutique utgiver av seriøs fiksjon og nonfiction basert i Brooklyn, N. Y. var bare et fledgling selskap da ting ble spent med Amazon. Medeier Dennis Johnson husker at forhandleren ringer til ham og beskriver forhandlinger med Amazon som middag med gudfaren. Som New Yorker rapporterer. Amazon ville ha en betaling uten å måtte avsløre hvor mange Melville House bøker ble solgt på nettstedet. Johnson var kritisk overfor politikken og delte sine bekymringer med litterære handelsmagasinet Publishers Weekly. En dag en fter det publiserte en historie om Johnson, Kjøp-knappen på Melville Houses forsvant Amazon-sider plutselig. Så Johnson, som siden blogget av Amazons krig mot bøker. bestemte seg for å ponere opp. Jeg betalte den bestikkelsen, sier han, og bøkene dukket opp igjen. 2. Ikke gi opp informasjon med mindre det er absolutt nødvendig. Amazon fortalte ikke Melville House hvor mange av bøkene de solgte på nettstedet. Amazon forblir også mamma på Kindle-salget og vil ikke si hvor mange ansatte det har i Seattle. Videre heter gulvet hvor Kindle-teamet jobber i Seattle-hovedkvarteret Area 51, siden du ikke kan sette foten der, med mindre du er direkte involvert med produktet. Bezos ser ut til å like å levere informasjon - og lage Amazons fortelling - på sin egen måte, for eksempel hans omhyggelig utformede aksjonærbokstaver. 3. Hold lagene små nok til at medlemmene kan bli matet med to pizzaer. Bezos er kjent blant management nerds for sin Two Pizza Rule. Ingen lag skal være større enn det kan mates med to store pizzaer. Det betyr at oppgavestyrker er begrenset til bare fem til syv personer, slik at lagene kan teste sine ideer uten for mange tilskuere, som vekter mot groupthink - en av Bezoss pet peeves. De små lagene har ført til store innovasjoner, som Gold Box-avtalene. en populær kampanje som ga kundene tilbud om begrenset tid. 4. Stopp å snakke så mye. På et tilbaketrekning utenfor stedet i begynnelsen av 2000-tallet gikk ordet rundt de gruppene som trengte å kommunisere mer. Bezos reiste seg og sa. Nei, kommunikasjon er forferdelig. Hvordan kan det snakke for mye, er et problem. Tverrkommunikasjon begrenser lag uavhengighet og fører til at folk blir enige om å anslå, noe som står i motsetning til den kreative konflikten som definerer Amazons kultur. 5. Få motstandsdyktig. Folk som gjør det bra på Amazon, er ofte de som trives i en motstridende atmosfære med nesten konstant friksjon, skriver Brad Stone, forfatter av Everything Store, som kronikker Amazons rask vekst. Hvorfor Bezos skrånende opprettholde sosial samhørighet, den cloying tendensen til folk som liker å være enige med hverandre og finne konsensus komfortabel. Forskning tyder på at de beste entreprenørene er super ubehagelige. Jeg har kjærlighet til debatt - hvor folk er tvunget til å forkaste deres perspektiver - er innblandet i Amazons kultur. Som Businessweek skriver. Et av Amazons ledende prinsipper er: Har Backbone uenig og forplikte seg. Ledere er forpliktet til respektfullt å utfordre beslutninger når de er uenige, selv når det gjør det ubehagelig eller utmattende. Ledere har overbevisning og er tålmodige. De kompromisser ikke for samfunnets skyld. Når en beslutning er bestemt, forplikter de seg helt. Som en cheetah forplikter seg til en gazelle. SE OGSÅ: De 12 essensielle bøkene på Jeff Bezos Reading ListLearn for å maksimere fortjeneste med binære alternativer forklart Velkommen til binære alternativer Forklaret, din engangskilde for alt du trenger å vite om en nyskapende måte å handle på. Vi tror at informasjon er makt, og hvis du er ute etter kraften til å handle binære alternativer smart, har du sikkert landet på riktig sted. Vår side er lastet med all den informasjonen du trenger for å handle binære alternativer med enkle, jordiske forklaringer minus ethvert høyteknologisk jargong. Det er her du ikke bare vil lære grunnleggende om binæropsjonshandel, men finne troverdige meglere. få tilgang til mange tips og gratis strategier, og mye mer. Binary Options Broker Anmeldelser Binær Options Trading 8211 Et sikkert og enkelt trading alternativ Det er viktig å forstå hvilke binære alternativer handler om og hvordan det fungerer før du begynner å handle. Mange sjener bort fra denne typen investering fordi de er misinformert eller mangler kunnskap om det. De kan imidlertid gå glipp av noen lønnsomme handler. Så kan vi begynne med et kort om hva som er binær opsjonshandel. Ta en titt på hvordan du handler binær alternativer for å lære hvordan du handler alternativer. Det er et investeringsbil som er det enkleste å lære og forstå. Det er så enkelt. Målet er å avgjøre om verdien av en bestemt ressurs som aksjer, gull, sølv, valutaer, varer og mer vil stige eller falle innenfor en bestemt periode, noe som kan være 60 sekunder, 30 minutter, hver time, daglig, ukentlig eller månedlig. Hvis du ikke bestemmer deg riktig, mister du investeringen mens du klarer å få mellom 60 og 130 eller mer hvis du foretar det riktige samtalen. Av denne grunn er det også kjent som Alle eller Ingenting alternativer. Enkle trinn til binærvalg Trading Binær opsjonshandel er en av de enkleste måtene å handle online, enten du er nybegynner eller erfaren investor. Det er tre trinn for hver handel, som du kan lære å følge og vinne. Det første trinnet er å velge en god megler som handler i en rekke eiendeler som aksjer, Forex, varer, indekser og mer. Neste er å velge utløpstid (varighet) av kontrakten. Dette kan variere fra 60 sekunder til en time, en dag eller en uke. Det tredje trinnet er å avgjøre om verdien av aktiva vil bevege seg over eller under en angitt verdi, og velg alternativet Ring eller Put. Hvis det er første gang, vil det være forsiktig å starte små med 100 til du får en følelse av markedet. Å velge retningen en verdivurdering vil ta, er alt du trenger å gjøre i denne typen handel. Hvis du gjør det riktige valget, har du mulighet til å få avkastning på 70 til 95 og mer, avhengig av hvilken type handel. Hvorfor du trenger å finne den beste tradingkontoen Binær opsjonshandel åpner deg for en helt ny verden med rask handel. Viktigst av alt, det kan brukes på forskjellige måter over et stort spekter av markeder og varer. Derfor er det forsiktig å finne den beste handelskontoen som passer til dine behov som investor. Noen meglere fokuserer på valutapar (Forex) eller råvarealternativer eller kan begrense antall markeder. Utbetalinger kan variere mellom aktivaklasser til så mye som 25 eller mer, noe som er en annen faktor å vurdere når du velger en handelskonto. Investeringsgrenser varierer også fra så lite som 1 per handel til tusenvis av dollar. Så sørg for å vurdere budsjett og handelsbehov før du åpner en konto. Den gode nyheten er at de fleste meglere tillater handelsmenn å åpne demo trading kontoer. Dette er en fin måte å sjekke om utvalg av markeder og råvarer og investeringspotensial passer til din stil. Finn en liste over troverdige binære alternativer meglere med demo trading kontoer rett her. Sammenlign de beste meglerne ved binære alternativer forklart Våre eksperter er alltid vanskelige på jobb, og sorterer ut de beste binære alternativmeglerne som tilbyr en rekke tjenester på tvers av USA, Storbritannia, Europa og asiatiske markeder. De berører en rekke sentrale sammenligningspoeng som inkluderer og er ikke begrenset til: Lisensiering og regulering Handelsplattformsikkerhet Utbetalingsprosent Minimalt innskudd tillatt Antall tilbud tilbys Tilgjengelige utløpstid (60 sekunder, 30 minutter, time, dag, uke, måned osv.) Bonus tilbud Minimum og maksimale handelsgrenser Typer av alternativer (CallPut, TouchNo Touch etc) Tilgjengelighet av demo-kontoer Opplæringssystemer Banking metoder, og mye mer. Fordeler med binær opsjonshandel Hvis du er på utkikk etter en god start på handel, er det ingen bedre måte å få en forståelse av markedene enn med binær opsjonshandel. Til å begynne med er det en enkel og enkel måte å handle på. Du trenger bare å forutsi retningen av en underliggende eiendel over en bestemt periode og vente på kontraktens utløp for å avgjøre om du har vunnet eller ikke. Transparens. Binære alternativer er en av de mest transparente handelsformene hvor du vet nøyaktig hvor mye du vinner eller taper rett i begynnelsen. Maksimalt du mister er bare din første investering. Rask handel. Hovedtrekk ved denne type handel er det tempoet på hvilke handler er transaksjonert. Kortsiktige handler spenner fra 3060 sekunder til en time, en dag eller mer. Betydende utbetalinger med høy belønning til risikofaktor. Avkastningen mellom 70 og 130 eller mer gjør det til en av de mest lukrative, kortsiktige handelsalternativene. Hvis du investerer 100 på en handel og megleren tilbyr 90 avkastninger, vil en vinnende handel resultere i at du får din første investering på 100 tilbake i tillegg til 90 flere. Begrenset risiko. Risikoen er begrenset til beløpet du investerer. Imidlertid tilbyr de fleste meglere rabatt på mellom 10 og 15 på å miste handler. Hvorfor velge oss Vi ved Binary Options Explained er virkelig ydmyket av vår stadig økende liste over handelsfolk som fortsetter å komme tilbake for mer. Her er noen grunner til hvorfor du burde holde fast med oss Få objektive vurderinger på binære opsjonsmeglere Tilgang til GRATIS binære handelssignaler Lær handelsteknikker for å forbedre din vinnersats Lær utprøvde og testede binære alternativer strategier som fungerer Finn anerkjente og pålitelige meglere Få vanlige tips og råd fra våre eksperter Binary Option NewsVendor Central eller Seller Central 1P vs 3P Amazon Strategies Dette innlegget er av James Thomson og Joseph Hansen, Partners of Buybox Experts. en konsultasjon som støtter merkevarer som selger på Amazon og andre markedsplasser. Thomson og Hansen er også medstiftere av PROSPER Show. en videreutdanningskonferanse fokusert på å utvikle opplærings - og beste praksismaterialer for tidlige internett-selgere. Når en merkevare eier vurderer å selge på Amazon, har de et stort valg å gjøre: 1P. Selg første parti, engros, direkte til Amazon Retail, ved hjelp av Vendor Central-grensesnittet. 3P. Selg tredjepart til forbrukerne via Amazon-markedet, ved hjelp av Sellers Central-grensesnittet (om merket setter opp sin egen 3P-selgerkonto eller jobber med partner 3P-selgere som er fokusert på merkevaren). Gitt kompleksiteten til Amazon-markedet, og ønsket om merkevarer å kontrollere sine egne destinier, ser vi et betydelig skritt mot merkevarer, enten å sette opp egne tredjeparts selgerkontoer, eller jobbe med sofistikerte tredjepartsselgere som skal styre merker merkevareverdier og produktmateriell, samtidig som priser respekteres, og sikrer konstant tilgjengelighet av produktet gjennom Fulfillment by Amazon-programmet. I dette papiret diskuterer vi hovedproblemene og avvikene fra å selge engros til Amazon Retail vs. salg gjennom tredjeparts Amazon-selgere, og skissere risikoen som er involvert i hver tilnærming. Ønsker å vokse din Amazon-bedrift Automatere priser, be om tilbakemeldinger og vurderinger, forbedre markedsføringen din og mye mer. Amazon konsulenter hjelper deg med vanskelige problemer som suspensjon, eller bidra til å utvide virksomheten din. Alt i nettforhandler katalogen. Kontroll over merkevaren Varemerket bør ha en merkevarekapitalplan for Amazon-markedet, hvordan vil de at produktene deres vises på Amazon Hvilken informasjon er viktig å vise Selv merker med tett kontroll over distribusjonskanalene deres finner at deres produkt fortsatt overgår på Amazon på en eller annen måte. Det er viktig at de er riktig representert, slik at Amazon-kunder ikke får feil inntrykk av merkevarenes riktige bilder, produktklassifisering, titler, produktbeskrivelser, etc., er alle viktige for å sikre at kundene ikke blir skuffet. Ofte setter ukontrollerte tredjeparts selgere minimum tid til å opprette en produktoppføring, noe som resulterer i at produktene ser billig, skumle eller forvirrende for kundene. Som grossist til Amazon Retail kan en merkevareeier liste sine produkter nøyaktig og fullstendig, og sørge for at deres produkter er representert på den måten de ønsker. Og hvis varemerket er villig til å betale Amazon Retail vesentlig for premiumproduktdetaljmarkedsføring (kalt A detaljsidesider), kan de få overlegen innebygde bilder og videoer på sidens funksjoner som ikke er tilgjengelige gjennom tredjepartslister. Hvis du jobber via en tredjeparts selger eller som en tredjeparts selger selv, kan merkevareeieren ha et litt høyere kontrollnivå over deres merkevare (hvis de er proaktive når de sender inn data), da de ikke trenger å håndtere Amazon Retail bestemmer seg for å endre merkevareinnholdet for sine egne formål (noe som kan unngås hvis merkevaren eier sender data gjennom tredjeparts Brand Registry-programmet). Fordel. SELV Kontroll over priser Amazon Retail vil angi at det vil respektere en merkevareeiers MAP-politikk. Og likevel er det nesten aldri sant. Fordi Amazon Retail gir seg ut at det kan matche noen annen selgerpris (selgere på Amazon eller andre salgskanaler), tar det bare én MAP-violator hvor som helst for Amazon Retail å senke sine priser og bryte MAP. Når prisen erosjon starter, er det svært vanskelig å få Amazon Retail tilbake til MAP. Og da Amazon Retails lang visning betyr at det er forberedt på å miste penger på individuelle transaksjoner, kan prisutslippet ofte gå så langt som å gjøre MAP-prispoengene meningsløse, da de bare etterfølges på Amazon. Som en tredjeparts selger har merkevaren eier 100 kontroll over prisene de tar betalt for. Hvis merkevaren eier i stedet jobber tett med en pålitelig tredjeparts selger, kan kontrollen over prissetting være stram, så lenge tredjeparts selgeren hylder retningslinjene. Fordel. Tredjeparts salgshastighet Amazon Retail har vært kjent for å fortelle historien til merkeeiere at samlet salg vil vokse betydelig når Amazon Retail begynner å bære merkevaren. Vi kan bryte dette kravet ned i noen forskjellige situasjoner. Først, hvis det allerede er salg fra tredjepart av merkevaren på Amazon, og nå begynner Amazon Retail å bære produktet, ja det totale salget kan vokse, men flertallet av salget vil skifte nesten helt fra eksisterende tredjeparts salg til Amazon Retail salg, hvor varemerkeren har mye mindre kontroll over prisingen. I situasjoner der eksisterende tredjeparts salg allerede er behandlet gjennom Amazons Fulfillment by Amazon (FBA), er det ikke sannsynlig at flere inkrementelle salg vil skje, ettersom kundetilpasning ikke øker mye fra FBA til Amazon Retail oppfylt ordrer. I situasjoner hvor merket ikke er solgt i det hele tatt på Amazon i dag, og nå begynner Amazon Retail å bære det, ja salget vil vokse fra null til noe, men igjen er spørsmålet fortsatt hvor mye kontroll merkevaren eier vil beholde over sin merkevare blir solgt gjennom Amazon Retail. Amazon Retail vil også sette salgsmål som den ønsker at hver av sine merker skal generere hvert år. Hvis salget skjer, vil Amazon Retail forventer at merkene skal brukes til inkrementell merchandising, eller hvor mye oppmerksomheten Amazon-sjefen bruker på det spesifikke merket, vil sannsynligvis falle betydelig, til fordel for et merke som bruker merchandising. Fordel. Tredjeparts støtte fra Amazon Hvis du selger gjennom Amazon Retail, og du ikke er en stor merkevare, lykke til å få tak i noen regelmessig med mindre du betaler minst 250k for dedikert service. Som en tredjeparts selger vil du sannsynligvis ikke få en 8220account manager8221, men selgerstøtte reagerer og løser problemer med oppføringene dine, inventar og betalinger, etc. Det er ingen sammenlignbart responsiv Vendor Central Support som dette for Amazon Retail-kunder. Som tredjeparts selger har du mye mer fleksibilitet ved å oppdatere produktbilder, titler, punktposter, beskrivelse, mens en grossistklient må ha alle sine bilder og innhold godkjent av Amazon Retail (og den delen av Amazon er ofte mye mer konservativ i hva det tillater). Fordel. Tredjeparts Amazon Retail vil forhandle hardt mot grossistpriser, og vil vanligvis be om betaling på 4-10 for å dekke såkalte markedsførings - eller slottingskostnader. Som salgsstigning kan Amazon Retail forsøke å forhandle om til lavere priser, eller be om mer avgifter for markedsføring eller pågående kontosupport. På den annen side, når produktet selges gjennom tredjepartskanalen, er provisjonsavgiften som skyldes Amazon fastsatt etter kategori som en prosentandel av salgsprisen (vanligvis mellom 8-20), og det er ingen ekstra salgsgebyrer å overveie. Hvis tredjeparts selgeren bruker Amazons FBA-program, er det andre spesifikke oppkjøpskostnader, men de er konkurransedyktige med kostnadene en selger kan pådra seg seg å oppfylle en ordre. Alt i alt gir vi fordelen til tredjepart, da kostnadene er mye mer forutsigbare. Fordel. Tredjeparts salg til Amazon Retail er usannsynlig å skape en hvilken som helst ny omsetningsavgift for merkevaren, mens salg som en tredjeparts selger kan skape skattemessig nexus hvis merkevaren lager inventar i Amazons FBA fulfillment-sentre. På den annen side, hvis merkevaren har justert seg med en tredjeparts selger som gjør den faktiske salget, er det mindre sannsynlighet for at ytterligere skattemessige posisjoner er opprettet for merkevaren. Nylig har Amazon Retail vært veldig vokal om dette problemet med potensielle merkevarer, som potensielt skaper en skremme for merker som ikke allerede har en multi-state-tilstedeværelse. Mens tilleggsskattekvittering vil kreve tilleggsskatt og overføring, er det svært gode eksterne leverandører av disse tjenestene til Amazon-markedet, og dermed gjør dette problemet håndterbart dersom viljen til å selge gjennom tredjepart er sterk. Fordel. Varierer Det beste alternativet er forskjellig fra tilfelle til tilfelle, men mest sannsynlig en fordel for Amazon Retail. Selger til Amazon Retail vil produsere typiske grossistmarginer, mens salg til tredjeparts selgere også vil produsere typiske grossistmarginer (uten noen av markedsførings - eller slottinggebyrene som Amazon Retail kostnader). Engrosmargenene vil bli presset over tid, ettersom Amazon Retail presser til lavere priser, eller styrker merkevarene ved å kjøpe de samme produktene til lavere pris gjennom indirekte kanaler. Hvis merkevaren selger til tredjepartsselgere, vil de generere grossistmarginer uten kostnad for gebyrer som Amazon Retail vanligvis belaster merker for markedsføring og pågående støtte. Hvis merkevaren eier velger å selge seg som en tredjeparts selger selv, vil det produsere detaljhandelsmarginer, men det er åpenbart ekstra kostnader involvert i å drive en B2C-operasjon. Fordel. Tredjeparts There8217s er en stor fordel for tredjepart her, hvis merkevaren eier kjører en effektiv B2C-bedrift på Amazon. Markedsføringsreklame Salgsfremmende muligheter Hvis du er villig til å betale Amazon Retail for ekstra merchandising, er det flere merchandising alternativer tilgjengelig gjennom Amazon Retail enn gjennom tredjepartsplattformen. Husk at hvis ikke en merkevare regnes som en av de 10-15 strategiske merkene innen en stor kategori på Amazon (f. eks. Elektronikk, verktøy, klær), vil Amazon Retail ikke betale så mye oppmerksomhet til dem uten merkevareutgifter tungt på merchandising (merkevarekatalogen vil bli behandlet som bare flere widgets som skal legges i den allerede store 300 millioner kataloglisten). På en positiv måte som en Amazon Retail-leverandør, finnes det et stort antall markedsførings - og salgsfremmende verktøy som ikke er tilgjengelige for tredjeparts selgere, inkludert BrandStore Page, A Detail Content, Leverandørkuponger, Overskriftsannonser og Amazon Vine program. Selv om en tredjeparts selger kan opprette en prismodus, er det svært vanskelig å skape bevissthet om prissettingskampanjen, selv om sponsede produktannonser og Amazon Marketing Service-programmer kan brukes til å drive bevissthet om tilbud fra tredjeparter. Interessant, tredjeparts selgere er mer i stand til å være proaktive når det gjelder tilbakemelding fra kunder enn om de var grossister i første rekke til Amazon Retail. Og fordi den siste tilbakemeldingen bidrar sterkt til A9-søkealgoritmen i Amazon, er det lettere for en tredjeparts selger å hjelpe seg med høyere søkeresultat på Amazon gjennom proaktive tilbakemeldingsanmodninger. Vi vet om eksempler der tredjeparts selgere begynte å selge engros til Amazon Retail, og så at søkeresultatene gikk vesentlig i forhold til eksisterende tredjepartskonkurrenter som fortsatt kunne få tilbakemelding. Når det er sagt, favoriserer markedsførings - og salgsmulighetene sikkert Amazon Retail, selv om grossisten må betale for disse fordelene. Fordel. Amazon Retail forblir på lager Det er ganske vanlig for Amazon Retail ikke å klare å være på lager hele tiden, ofte uforutsigbare ledende merker har ingen produktdekning. Amazon Retail forsøker ofte å få den fulle katalogen fra et varemerke i utgangspunktet, men vil slanke ned hva den bærer over tid, men sjelden vil det varsle det merket som Amazon Retail har valgt å slutte å bære enkelte varer. På den annen side, hvis merket selger gjennom en tredjeparts selger eller som en tredjeparts selger selv, har merket full kontroll over når og hvilket produkt som er gjort tilgjengelig for salg på Amazon. Fordel. Tredjeparts dag-til-dag-engasjement Hvis du selger til Amazon Retail, vil du sannsynligvis trenge noen til å sjekke bestillinger og regelmessig gjennomgå produktdata for å sikre at den er oppdatert og nøyaktig. Gjennom Amazons APIs og Vendor Central portal, er prosessen med å holde på toppen av beholdningen rimelig grei. Hvis selger til tredjeparts selgere, er grossistprosessen ikke annerledes enn de fleste andre grossistkanaler. Hvis du selger som tredjepartsselger, må du ha personale dedikert til å håndtere kundeforespørsler, individuell ordrebehandling, lageroppdatering, prissetting, produktmateriell og så videre. En god tredjeparts selgerpartner vil selvsagt kunne håndtere alle disse ansvarene i sin nåværende virksomhet. Fordel. Avhenger av kontrollen som søkt blir Få betalt Mens Amazon Retail vanligvis tilbyr 2 Net 30, Net 60 eller Net 90 vilkår, blir tredjeparts selgere vanligvis betalt hver 14. dag eller hver 7 dag. Noen merker som selger til Amazon Retail, har blitt bedt om å ansette tredjepartsfirmaer for å levere bevis på leveringsdokumenter til Amazon, for å vise at beholdningen faktisk har gjort det til Amazon8217s oppfyllelsessentral, før betalingen vil bli utstedt (selv om lagerbeholdningen i Vendor Central nøyaktig reflektert kvittering av Amazon). Andre ble fortalt at de trengte å betale Amazon 25K i co-op avgifter for å motta ca 250K i kundefordringer (Amazon nektet å bare trekke co-op-delen fra selskapet8217s fordringsbalanse). Vi har aldri hørt om tredjeparts selgere i god stand og har problemer med å bli betalt. Når selgeren blir betalt i tide, er kontantstrømadministrasjon mye lettere å gjøre, og investeringer i ytterligere vekst kan derfor skje. Når betalingen ikke gjøres i tide, kan implikasjonene til en bedrift være svimlende, og vi har sett førstehånds hvordan høyt utnyttede selskaper har fått slippe av staben og slippe oppkjøpsplaner alt på grunn av en uventet forsinkelse i betalingen. Fordel. Klart tredjeparts frakt og regnskap Amazon Retail er EDI-basert, og antagelig antatt for å motta PO, anerkjennelse og behandling. Amazon Retail krever også at grossister bryter opp forsendelser til ofte så mange som et dusin oppfyllelsessentre. Amazon Retail leverer prognoser for leverandører, men bare i 60 dager i forveien. Tredjeparts FBA etterfyllingssystem gjør det mulig for selgere å palletere og sende til 3-4 oppfyllingssentre. Tredjeparts selgere må prognostisere beholdningen etterspørre seg selv og opprette påfyllingsordre regelmessig for å bli opptatt. Fordel. SELV Avviket her er en enklere oppfyllingsprosess for tredjeparts selgere, men Amazon Retail tar byrden av prognoser og skaper påfyllingsordrer for grossistleverandører. Rapportering av analyser Amazon Retail Analytics koster ekstra, men gir verdifull innsikt, slik analytiske evner er ikke tilgjengelige for tredjeparts selgere. Men tredjeparts selgerens sentrale portal produserer mye bedre regnskap og generelle salgsrapporter enn Vendor Central. Fordel. SELV KUNDESERVICE Hvis merkevaren selger til Amazon Retail, tar Amazon seg av all kundeservice, inkludert kunde - og konkurrentssvikt. Hvis merkevaren selger til andre tredjeparts selgere, blir kundeservice ansvaret til tredjeparts selgeren, der det kan være mye mer variasjon i å levere kundeservice tilstrekkelig. Hvis en tredjeparts selger bruker FBA, vil Amazon hjelpe med mange av kundeserviceproblemer, men selgeren har fortsatt å forholde seg til kunder (eller konkurrenter som poserer som kunder) gjør falske påstander om å motta falske produkter. Gitt at de fleste merkevarer har et bredt spekter av konkurrenter også på Amazon, er det fortsatt mer utfordrende å motvirke uærlige konkurrenter hvis merkevaren bruker tredjeparts selgere eller selger tredjepart selv. Fordel. Amazon Retail Multi-Channel-oppfyllelse Hvis du selger til Amazon Retail, kan du ikke bruke samme beholdning for å oppfylle flerekanalbestillinger, mens hvis du selger via en tredjeparts selgerkonto ved hjelp av FBA, har du muligheten til å bruke flerkanalig oppfyllelse . Dette kan ikke virke som en stor avtale i de fleste tilfeller, men mange merkevareeiere som ønsker å bygge en flerkanalsalgsstrategi, ønsker ikke å dele beholdning eller må håndtere individuell ordreforbedringskapasitet ettersom den samlede virksomheten vokser. Fordel. Tredjeparts salg til Canada, Mexico og EU Markets Hvis du selger til Amazon Retail, har du bare å gjøre med den amerikanske markedet, så produktene dine vil bli solgt bare på Amazon. Hvis du vil engros i Amazon. ca eller Amazon. mx, krever de separate forhandler diskusjoner. Heldigvis, hvis du selger via en tredjepartskonto (enten med FBA eller forhandleroppfyllte ordrer), kan du opprette en enhetlig nordamerikansk konto (som dekker Canada, Mexico og USA) og en europeisk europeisk konto og selger til flere markedsplasser fra disse regnskapene. Fordel. Tredjeparts Pay Per Click (PPC) Når et produkt begynner å bli solgt på Amazon (enten via Amazon Retail eller tredjeparts selgere), vil Amazon begynne å by på nøkkelord for betaling per klikk, som den mener vil drive kunder til Amazon nettsted. Hvis en merkevareeier selger kun gjennom eget nettsted, vil de møte ny konkurranse om søkeordene de bruker PPC-penger på når merket blir solgt på Amazon. Imidlertid vil disse samme søkeordene sannsynligvis allerede bli tilbudt av Amazon for konkurransedyktige produkter, så vi ser ikke dette som en stor avgjørende faktor. Fordel. SELV Cannibalization av salg fra eget domene Brand eiere som selger på sine egne nettsteder, bekymrer seg for at salget på Amazon (enten gjennom Amazon Retail eller tredjepart) vil redusere salget på sin egen nettside. Det er vanligvis slik at det kommer noe salgsslag, men det er vanligvis en stor økning i det totale salget, da merket nå er utsatt for mer enn 160 millioner amerikanske kunder som allerede handler for konkurransedyktige produkter på Amazon. Fordel. SELV Så hvem som vinner: Leverandør Sentral eller Selger Sentral I dag er antallet fordeler ved å selge som tredjepart gjennom Selger Sentral overveier å selge direkte til Amazon Retail via Vendor Central. Mens en fordel ved å selge gjennom Amazon Retail, kan bære nok vekt for en merkevareeier til å velge den over et tredjeparts selgerforhold, er valg av distribusjon en komplisert å lage og vil ha forgreninger over en merkevares hel distribusjonsstrategi. Om forfatterne I tidligere roller var James Thomson tidligere leder av Amazon Services (en divisjon av Amazon som rekrutterer 100.000 nye selgere til Amazon-markedet hvert år), den første FBA-kontoadministratoren, en banker og administrasjonskonsulent. Han tjente en Ph. D. i markedsføring fra Kellogg School ved Northwestern University. Joseph Hansen er en erfaren entreprenør og e-handel ekspert basert i Utah. Hansen har praktisk erfaring med å konseptualisere, skape og selge flere lønnsomme virksomheter, og hans nåværende selskaper tar sikte på å dele denne kunnskapen med andre i e-handel. Som en erfaren entreprenør har Hansen også medgrunnlagt Flirty Forklær, Lullabibs og Sentrik. Han har en bachelorgrad i treningsteknologi fra Brigham Young University. Ønsker å vokse din Amazon-bedrift Automatere priser, be om tilbakemeldinger og vurderinger, forbedre markedsføringen din og mye mer. Amazon konsulenter hjelper deg med vanskelige problemer som suspensjon, eller bidra til å utvide virksomheten din. Alt i nettforhandler katalogen. Beslektede innlegg: Postnavigasjon Mitt navn er Nathan Hirsch, og jeg er eier av FreeeUp, den praktiske løsningen for å ansette eksterne e-handelsarbeidere. Jeg kommer ut fordi kundene våre er krevende leverandørksentraleksperter, og jeg lurer på om det er noen i denne gruppen som kjenner VC veldig bra og er interessert i å konsultere våre kunder. Hvis noen er interessert, elsker Id 5 minutter av tiden din for å snakke om hvordan FreeeUp fungerer, og se om muligheten ville være riktig for deg. Vi driver for øyeblikket en leverandørens sentrale konto og har aldri hatt en selgerens sentrale konto. Spørsmålet mitt er om det er mulig å opprette en selgerens sentrale konto mens vi fortsatt har en leverandørkonto. Er det mot Amazonas politikk å ha både en leverandør sentral og selger sentralkonto Du kan ha både en selgerens sentrale konto sammen med leverandørens sentrale konto. Det er ikke mot Amazon8217s retningslinjer for å gjøre det. Hvis du trenger hjelp til å få din nye kontooppsett eller har andre spørsmål, vennligst don8217t nøl med å nå ut til meg. Jeg jobber med FreeeUp, et godt fjernt ansettelsesfirma som tilbyr både sentral og sertifisert sentraltrådte konsulenter. Ta gjerne med på LinkedIn eller send meg en epost på johnnyfreeeup Takk for innsikt. Jeg bruker leverandør sentral og ønsker å bytte til utelukkende til selger sentral. Har MAP-problemer som beskrevet. Mitt problem er at Amazon har ganske mye av mitt lager. Tror du at Amazon ville ha et problem å overføre alt mitt lager til en FBA-ordning. Eventuelle andre problemer jeg burde være klar over. Vi ser på dette samme problemet. Gi meg beskjed hvis du har funnet noe informasjon om dette. Vil du bytte alle enheter fra VC til SC, og prøver å finne ut hva som skal gjøres med dagens VC-lager. Hvis vi skulle kjøpe tilbake, kan vi bytte til FBA, eller la det gå tom så selg på SC. Du må selge gjennom VC inventar8230 Du kan spørre Amazon å returnere det til deg, men de er sjelden enige om å gjøre det. Hvis Amazon skulle returnere det til deg, ville de fysisk sende det til deg, noe som betyr at du må sende den rett tilbake til FBA. Har noen noen gang jobbet med bytte fra VC til SC Vi har et merke som selger en linje på VC og en på SC. Vi ønsker å overføre alt til VC, men aren8217t er sikker på den beste måten å starte denne prosessen da vi har mange enheter i VC. Tror det er best å katalogisere disse ASINene i SC og vent på at VC-beholdningen skal løpe ut Skulle vi se om vi kan kjøpe enhetene tilbake fra Amazon Er det noen måte å konvertere disse enhetene i VC til FBA-enheter Vi er på VC og har enorme forfalskede problemer og forsinkelser i takedowns og enforcements. SC har Brand Registry system, som sannsynligvis vil være til nytte for vårt selskap. Er det noen som har erfaring med Brand Registry-systemet Hvis det gir mer beskyttelse til Brand-eiere, hvorfor skulle vi registrere deg hos SC istedenfor, dessverre, Brand Registry doesn8217t også fikse det forfalske problemet. Faktisk, som en tredjeparts selger, må du gjøre alle testkjøpene, og arkivere alle overtredelsekortene, og det er en uendelig prosess hvis du har blitt målrettet mot forfalskere. Amazon har et stort problem på sine hender over alle 1p og 3p. Massevis av pilotprosjekt pågår i Amazon for å fikse, men bare testing på dette tidspunktet. Vi finner at varene selger bedre med leverandør sentral. Men de fortsetter å komme på deg med urimelige krav til flere avgifter og rabatter over tid. Det første året vilkårene er gode, men det går nedoverbakke etter det. Vi vurderer å flytte tilbake til FBA eller FBM. Jeg har sett alle typer merker vellykket på kort sikt ved hjelp av Vendor Central. Men som merkevaren selger bedre og bedre på Amazon, krypterer nye problemer som forårsaker at merkevaren mister kontroll eller margin, problemer som lettere styres gjennom Selger Central. Hvis du er en merkevare som kan gjøre Vendor Central jobbe langsiktig for deg, er det bra, men uvanlig, i min 10 års erfaring som handler med merker på Amazon. Jeg har sett alle typer merker vellykket på kort sikt ved hjelp av Vendor Central. Men som merkevaren selger bedre og bedre på Amazon, krypterer nye problemer som forårsaker at merkevaren mister kontroll eller margin, problemer som lettere styres gjennom Selger Central. Hvis du er en merkevare som kan gjøre Vendor Central jobber langsiktig for deg, er det flott, men uvanlig, i min 10 års erfaring som handler med merker på Amazon. Det eneste problemet vi ser er de prøver å legge til en haug med nye avgifter, gå fra 60 til 90 dagers vilkår, etc8230 med absolutt ingen enticements tilbudt. Som produsent, hvor vanskelig er det å flytte tilbake til FBA eller FBM Nathan Grimm hevet dette punktet over. I8217d like snart flytte tilbake, de vilkårene de foreslår er latterlige i begynnelsen av år 2, og det vil bare bli verre med flere nye innrømmelser blir bedt om hvert år etter dette. Legg igjen et svar Avbryt svar
Comments
Post a Comment