Doda Bollinger Bånd Mt4 Indikatoren


MetaTrader 4 - Indikatorer Doda-Bollinger Bands - indikator for MetaTrader 4 Bollinger-bandet er en av de berømte indikatorene. Men implikasjonen av 3 linjer forvirrer noen ganger, og man kan ikke ta skikkelig handling i tide. Så, her er den modifiserte versjonen av Boolinger-bandet. Du får en enkelt linje her. Bruk er enkelt. Kjøp når prisen lukker over rød linje og du ser blå linje. Selg når prisen lukker under blå linje, og du ser rød linje. Eksempelbilaget nedenfor er selvforklarende. Diagrammet er det siste EURUSD-paret på H4 tidsramme. Du kan enkelt se starten på Bull Run og nå begynner med bearish fase. Til slutt endret jeg koden i stor grad. Det var opprinnelig av TrendLaboratory. Så, den grunnleggende kodende kreditt går til dem. Fungerer best på høyere tidsramme som H4 Fungerer på alle valutapar, men bra på stabilt par som EURUSD. Gjør handling på LUKNING av stearinlys og ikke bare ved å berøre de blå eller røde linjene. Last ned MetaTrader 5 Copyright 2000-2017, MQL5 Ltd. Doda Bollinger Bands MT4 Indikator Doda Bollinger Bands MT4 Indikator Doda Bollinger Bands er en variant av de originale Bollinger Bands. Doda Bollinger Bands er lett å bruke fordi det gir handelssignaler direkte ved å bruke en enkeltlinje i stedet for 3. Når Doda-linjen blir blå, indikerer den at det er en opptrinn. Når Doda-linjen blir rød, indikerer den at det er en downtrend. Slik handler du med stokastisk utvidelse: Kjøp Signal: Vent på Doda linje for å slå til blå. Selg Signal: Vent på Doda linje for å slå til rødt. Doda Bollinger Bands er ikke tilgjengelig i nedlastinger, jeg har lastet ned alle indikatorene, men dette mangler ikke, vennligst send nedlastingslenken til e-post-IDen min. Takk, vi laster opp 8220Doda Bollinger Bands Indicator8221. Jeg sender deg bare indikator på e-posten din (sjekk vedlegg). Doda Bollinger Bands er ikke tilgjengelig i nedlastinger, jeg har lastet ned alle indikatorene, men dette mangler ikke, vennligst send nedlastingslenken til e-post-IDen min. Ja det8217s, jeg sender deg indikator på e-posten din. sir, doda billinger band er ikke tilgjengelig i nedlasting. Jeg har lastet ned alt, Prettyt3, HMArussiancolor, HMrussiancolorsep og Bband stopp alarm. takk, min Herre. suksess for deg Sjekk 8220Doda Bollinger Bands MT4 Indicator8221-mappen. Doda Bollinger Bands er ikke tilgjengelig i nedlastinger, jeg har lastet ned alle indikatorene, men dette mangler ikke, vennligst send nedlastingslenken til e-post-IDen min. Varsha Patel sier Doda Bollinger Bands er ikke tilgjengelig i nedlastinger, jeg har lastet ned alle indikatorene, men denne indi mangler, vennligst send nedlastingslenken til min epost-ID. Hvis du er bekymret for den tredje linjen, kan du alltid sette en tilpasset indi. velg band gt angi dine foretrukne innganger gt og sett fargen på linje 0 til ingen. Doda-Bollinger Bands indikator for MetaTrader4 Bollinger-bandet er en av de berømte indikatorene. Men it8217s implikasjon av 3 linjer forvirrer noen ganger, og man kan ikke ta skikkelig handling i tide. Så, her er den modifiserte versjonen av Boolinger-bandet. You8217ll få en enkelt linje her. Bruk er enkelt. Kjøp når prisen lukker over rød linje og du ser blå linje. Selg når prisen lukker under blå linje, og du ser rød linje. Eksempelbilaget nedenfor er selvforklarende. Diagrammet er det siste EURUSD-paret på H4 tidsramme. Du kan enkelt se starten på Bull Run og nå begynner med bearish fase. Til slutt endret I8217ve koden i stor grad. Det var opprinnelig av TrendLaboratory. Så, den grunnleggende kodende kreditt går til dem. Du kan laste ned kildekoden til filen herfra og kompilere filen herfra. Alan - 22. september 2011 klokka 4:27 ingen Kommentar forfatter 1429 på Doda-Bollinger Bands indikator for MetaTrader4 ved DodaCharts Forex amp Stock Market Jeg skjønner at det har vært et stykke tid siden reddy postet hisher spørsmål, men hvis det er noen newbee8217s som vil vite hvordan å installere en indikator i MT4 plattformen - her går. Etter at du har lastet ned indikatoren til datamaskinen din inn i en mappe bare for MT4-nedlastinger, hold den der, bare inkludere at du må installere den på nytt. Neste høyreklikk og kopier indikatoren, og gå til der du har installert MT4-programmet. Det vil mest sannsynlig være i mappen 8220Program Files8221 mest sannsynlig under navnet til megleren. Åpne mappen, neste åpne 8220Experts8221-mappen (Merk: dette er hvor du vil lime inn en EA - i 8220Experts8221-mappen), og åpne deretter 8220Indicators8221-mappen. Nå, høyreklikk på et tomt område i denne mappen og lim inn. På dette punktet har du to valg. (1) Hvis MT4-plattformen kjører, lukk plattformen og åpne den igjen. Indikatoren vil bli oppført i 8220Custom Indicators8221 under Navigatorsektoren på MT4-plattformen. Valg (2), Høyreklikk på indikatoren i 8220Indicators8221-mappen i MT4-programmappen der du limte inn indikatoren på og klikk 8220open med8221 gt 8220MetaEditor8221. Når MetaEditor-programmet starter, vil det ha åpnet indikatorprogrammeringsdelen. (Her skriver du og redigerer programmer for indikatorene og EA8217-tallene. Vær så forsiktig med å gjøre noen endringer her til du vet hva du gjør.) Plasser markøren over et tomt område av programmet og høyreklikk, og klikk deretter på 8220Compile8221. Indikatoren er nå oppført i 8220Custom Indicator8221-mappen i MT4-plattformen. (Dette andre valget eliminerer behovet for å lukke og åpne MT4-plattformen hvis it8217 kjører.) Du kan nå lukke MetaEditor. Du kan også lukke mappen for MT4-programmet når som helst. For å installere indikatoren på et diagram, bare dra og slipp på et diagram fra 8220Custom Indicator8221-mappen fra MT4-plattformen. Håper dette hjelper. joshua - 17 september 2011 klokka 11:33 ingen Kommentar forfatter 1412 på Doda-Bollinger Bands indikator for MetaTrader4 ved DodaCharts Forex amp Stock Market takk for å dele wow jeg elsker nettstedet ditt mann. kan du forestille deg at jeg betalte 2k for å kjøpe glidende gjennomsnittlig indikator for 15 og 5 min diagram, og mesteparten av tiden virker det ikke. admin - 19 september 2011 kl 10:22 ingen Kommentar forfatter 1421 på Doda-Bollinger Bands indikator for MetaTrader4 ved DodaCharts Forex amp Stock Market Takk for din positive tilbakemelding. Don8217t prøver å handle med noen indikator på kort tidsramme. Det vil aldri fungere. Begynn å se diagrammer på h4 tidsramme. You8217ll ser aldri tilbake. stol på meg. Admin Robert - 5. oktober 2011 kl. 10:27 Ingen kommentar forfatter 1469 på Doda-Bollinger Bands indikator for MetaTrader4 ved DodaCharts Forex amp Stock Market Hei, Dette er virkelig en flott redesign jobb på en forvirrende indikator. Jeg elsker virkelig denne tilnærmingen. Jeg har noen spørsmål om innstillinger. Hvilken effekt har lengde-, avviks - og pengariskrisiko når variablene endres Kan du beskrive funksjonen til hver og hvordan endring av dem påvirker ytelsen Vennlig hilsen Robert admin - 13. oktober 2011 kl 9:00 Ingen kommentar forfatter 1520 på Doda-Bollinger Bands indikator for MetaTrader4 ved DodaCharts Forex amp Stock Market Standardinnstillingene fungerer best. Ikke endre dem. You8217ll får gode resultater i H4 tidsramme. Hvis du vil gjøre eksperimenter i ulike tidsrammer eller innstillinger, kan du gjøre det. Håper det vil hjelpe deg. Admin fornyelse dhir deo - 30. november 2011 kl 09:18 ingen Kommentar forfatter 1674 på Doda-Bollinger Bands indikator for MetaTrader4 ved DodaCharts Forex amp Stock Market hallo, jeg trading forex i de siste 2 årene med moderat suksess, kom jeg over dodabollinger og fant det bra, men jeg har et problem når indikatoren viser en indikasjon at det endrer farge i samme stearinlys, noe som gjør meg forvirret til hvilken indikasjon som skal følges. Jeg mener at jeg har valgt 1 timers tidsramme, og det viste en kjøpspost da jeg ser indikatoren viser salgssignal i samme lys. så hvilken oppføring å følge. Hilsen, Biswajit admin - 2. desember 2011 kl 09:30 Ingen kommentar forfatter 1684 på Doda-Bollinger Bands indikator for MetaTrader4 ved DodaCharts Forex amp Stock Market Ta kontakt når prisen lukker over Doda-Bollinger Bands og ikke før det. Håper det vil hjelpe deg. Admin Rizal - 1. januar 2012 kl 03:11 ingen Kommentar forfatter 2073 på Doda-Bollinger Bands indikator for MetaTrader4 av DodaCharts Forex amp Stock Market Hei, takk med Doda-Bollinger-bandet. Jeg har aldri prøvd å handle med H4-kart. Men nå ser jeg på det annerledes. bedre trading utsikt. Men jeg har 1 spørsmål, hvor har du vanligvis satt ditt stopp tap Tidligere HL eller på Band it self8230 som en bedre base på din erfaring. takk igjen for sharing8230 admin - 5 januar 2012 kl 10:32 am Ingen Kommentar forfatter 2116 på Doda-Bollinger Bands indikator for MetaTrader4 ved DodaCharts Forex amp Stock Market Takk for positiv tilbakemelding. It8217s bedre å bruke etterspørselsavbrudd hvis du er en fulltidshandler. Ellers bruk verdien av Doda-Bollinger Bands selv. Håper det vil hjelpe deg. Admin Shazwan - 6 januar 2012 kl 10:08 ingen Kommentar forfatter 2127 på Doda-Bollinger Bands indikator for MetaTrader4 ved DodaCharts Forex amp Stock Market Hei, jeg har brukt din metode en stund, og så langt har jeg gjort fortjeneste av bare bruk din bollinger indi ved hjelp av EU par. Spørsmålet mitt er, er det noen suggetions på hvilke andre par som fungerer best med denne Bollinger indi. Kan du snakke litt, så jeg kan prøve det ut. Uansett, takk så mye for innsatsen din. God Bless You8230 admin - 14 januar 2012 kl 08:12 ingen Kommentar forfatter 2151 på Doda-Bollinger Bands indikator for MetaTrader4 ved DodaCharts Forex amp Stock Market Hei, EURUSD valutapar er det mest stabile valutaparet, dvs. det beveger seg på definert måte. Så, disse indikatorene gir de beste signalene der. Andre har ingen regler. Du kan prøve det på EURGBP. Håper det vil hjelpe deg. Admin Rizal - 15. januar 2012 kl. 10:59 ingen Kommentar forfatter 2154 på Doda-Bollinger Bands indikator for MetaTrader4 ved DodaCharts Forex amp Stock Market Hei, Rizal igjen her. Jeg trenger ditt råd angående retracement fra punktet Entry bruker bollinger indi. Jeg legger merke til at det noen ganger går tilbake ganske mye -100pips etter det første punktet med Entry ved hjelp av indien (selv om det vil følge retningen til Bollinger Band mesteparten av tiden). Det bare det noen ganger på grunn av store retracement, blir jeg litt følelsesmessig påvirket (det er min første gang å handle på H4 bare for å fortelle deg det). Ok mine spørsmål 1- Er det noen metode du bruker bare for å unngå den store retracement. 2 - Hvis Bollinger Band vises, og som du sa, bruker du bandet selv som Stop Loss Ok, hva skjedde hvis Stop Loss ganske stort, for eksempel: -300pips. Vil du fortsatt ta handelen eller bare skrive inn etter hvilken som helst passende retracement. Takk igjen for deg hjelp. Virkelig setter pris på din tid og efford for å dele det med alle her. Spesielt nybegynner som me8230 Tq Kiki - 26 desember 2012 klokka 16:32 ingen Kommentar forfatter 2887 på Doda-Bollinger Bands indikator for MetaTrader4 ved DodaCharts Forex amp Stock Market Dette er den beste trendindikatoren virkelig De bedre innstillingene for 4H tidsramme: Lengde 14, Avvik 1, Risiko 1. Prøv det Alex - 13 januar 2013 kl 12:14 ingen Kommentar forfatter 2918 på Doda-Bollinger Bands indikator for MetaTrader4 av DodaCharts Forex amp Stock Market Hei Admin. Jeg bruker doda indikatoren som min eneste indikator. Likevel har du en versjon av Doda som varsler deg når doda bandet er TOUCHED av prisadministrator - 25. januar 2013 klokken 13.33 Ingen kommentar forfatter 2920 på Doda-Bollinger Bands indikator for MetaTrader4 ved DodaCharts Forex amp Stock Market Hei Alex, jeg har ikke en slik indikator. Du har imidlertid kildekoden til denne indikatoren. Du kan gjøre det selv hvis du kan eller leie noen profesjonell koder for å gjøre det. Admin solaris - 17. mai 2013 klokka 8:37 ingen Kommentar forfatter 3056 på Doda-Bollinger Bands indikator for MetaTrader4 ved DodaCharts Forex amp Stock Market Har denne indikatoren blitt konvertert til TOS manfred - 30. mai 2013 klokka 8:39 ingen kommentar forfatter 3379 på Doda-Bollinger Bands indikator for MetaTrader4 av DodaCharts Forex amp Stock Market, hvordan laster jeg ned Doda Bollinger Band Indicator Jeg don8217t ser en hyperkobling. Takk Cashus - 2. juli 2013 klokka 11:42 ingen Kommentar forfatter 3517 på Doda-Bollinger Bands indikator for MetaTrader4 ved DodaCharts Forex amp Stock Market 4 timers diagrammet er veldig bra, men for noen som har en liten konto som meg, en trekk tilbake kan likvide en liten konto mizi - 9 januar 2016 klokken 14:44 ingen Kommentar forfatter 28766 på Doda-Bollinger Bands indikator for MetaTrader4 ved DodaCharts Forex amp Stock Market Det ser8217s kjempeflott i diagrammet mitt gir meg alerst signal allikevel når revers eller brecout Akkurat nå er du klar82

Comments